کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبود راهنگ

کتابخانه و فعالیتهای فرهنگی
کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبود راهنگ

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی خدمات به اعضا و سایر فعالیتهای فرهنگی انجام شده در کتابخانه ایجاد شده است

          


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح نظرسنجی انتخاب نشریات از روز یکشنبه ۲۶ فروردین آغاز و تا روز پنجشنبه ۳۰ فرودین‌ماه، به مدت پنج روز کاری، ادامه خواهد داشت و کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، کارشناسان منابع و کارشناسان فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند از طریق نرم افزار سامان نشریات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

بر این اساس اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به منظور تسهیل در انتخاب نشریات، ۲۱۰ عنوان نشریه در ۲۰ حوزه موضوعی در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند، علاوه بر اولویت دهی موضوعی به نشریات، در خصوص تک تک آنها با توجه به نیاز کتابخانه و اعضا، کیفیت محتوایی و جذابیت نشریه اعلام نظر کنند. همچنین این امکان فراهم است که کاربران نشریات‌ جدیدی را، که در فهرست اعلامی وجود ندارد نیز پیشنهاد دهند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: «در انتخاب فهرست اولیة نشریات، به جامعیت موضوعی و عنوانی توجه شده است. در نتیجه، لازم است کتابداران و شرکت کنندگان با دقت، حوصله و اختصاص وقت مناسب، نسبت به اعلام نظرات خود اقدام کرده تا از این طریق کارشناسان اداره کل منابع را در تهیه بهترین فهرست مطابق با نیاز اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور یاری رسانند.

ضمناً کارشناسان منابع در سراسر کشور نیز این آمادگی را دارند تا در صورت بروز اشکالات فنی در فرآیند اجرایی، نسبت به انتقال موضوع به ستاد و پیگیری برای رفع آنها اقدام کنند. گفتنی است نظرسنجی مربوط به خرید نشریات، هر سال به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود

  • جمشید چایانی - فرشته پیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی