کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبود راهنگ

کتابخانه و فعالیتهای فرهنگی
کتابخانه عمومی شهید اشرفی اصفهانی کبود راهنگ

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی خدمات به اعضا و سایر فعالیتهای فرهنگی انجام شده در کتابخانه ایجاد شده است

عضویت رایگان بیست و چهار آبان

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روزهای ۲۴ و ۲۶ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور انجام می‌شود.


                               


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روزهای ۲۴ و ۲۶ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور انجام می‌شود.

اجرای این طرح به جز روز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه، به علت فعالیت تک‌شیفت (نوبت صبح) کتابخانه‌های عمومی کشور در این روز و همچنین به منظور بهره‌مندی حداکثری متقاضیان عضویت در کتابخانه‌ها و سهولت خدمات‌رسانی کتابداران به مراجعان، در روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه نیز انجام می‌شود.

در دو روز اعلام شده؛ عضویت در کتابخانه‌های عمومی به صورت سراسری صورت می‌گیرد و هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

گفتنی است، عضویت خانوادگی در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سایر روزهای سال نیز با پلکان کاهش در هزینه عضویت مواجه خواهد شد که خانواده‌های ۳ نفره، چهار نفره، پنج نفره و بیشتر می‌توانند از این امکان استفاده کنند


  • جمشید چایانی - فرشته پیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی